Next level job marketing
Met onze partner Booosters, een gespecialiseerd online marketingbureau voor (social) advertising in het recruitmenttraject, kunnen we nieuwe datagedreven doelgroepen bereiken. Dat betekent dat we vanaf moment één tot de daadwerkelijke sollicitatie alles meten en inzichtelijk maken. Denk daarbij aan de interactie op de campagne en het gedrag op de website. We kunnen op deze manier onze campagnes richten op het creëren van een op maat gemaakte persoonlijke klantreis. Dit doen wij a.d.h.v. het See-Think-Do-Care model van Google. Wij leggen hierbij de focus op een grote groep professionals die jouw vacature nog niet gevonden heeft, maar wel (onbewust) wilt vinden! Wij weten wie deze professionals zijn en waar je ze kunt vinden.
See-fase: met slimme advertenties creëren we een groot bereik en wekken we interesse door jouw bedrijf, sfeer en cultuur te benadrukken om kandidaten aan te spreken die écht bij jouw organisatie passen.
Think-fase: de keuze om over te stappen naar een nieuwe baan maak je niet zomaar. Het moet goed voelen. We laten de doelgroep de werksfeer ervaren door een kijkje achter de schermen te geven met foto’s en verhalen van werknemers, zodat zij een band kunnen opbouwen met het bedrijf. Daarbij zorgen we ervoor dat we top-of-mind worden, monitoren we het gedrag en testen we de effectiviteit van onze uitingen om steeds gerichter te communiceren.
Do-fase: we verspreiden actief (social) advertenties om de specifieke doelgroep die wij nu goed kennen aan te zetten tot actie. Door consequent en op de juiste momenten te communiceren houden we de interesse vast, bouwen we een band op en zorgen we ervoor dat ze de stap willen zetten om te solliciteren.